Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  RSS -  + Fav

� Comics - Virtual Boyfriend p.44 - December 19th, 2012, 1:21 am

     Average Rating: 5.00      


Latest � Next � � Back � First



The Management Says:
eeveetron, December 19th, 2012, 1:30 am ( Reply )

to be or not to be continued!?
this is going to be the last page >.>
for now.. if im gonna make a part two
im also unsure of that xD

but... NEW GUY
and i wont reveal his face!
i might but in a long while :P

next will probably be a new story so i'll be taking a VERY LONG (maybe) hiatus even tho i recently just started updating again xD sorry!

anyway, happy holidays :))




Advertisement, November 21st, 2019, 3:28 pm ( Reply )





User Comments:
ice---tea, December 20th, 2012, 3:01 am ( Reply )


Wow, this is just a really funny/sad way to end a story-in my opinion, it would be nice to end this story here and begin a new one.
This ending leaves a lot of open ended questions like "omg what about her friends" and "omg so is she going to officialy forget about the other 2 boys??" However, this ending is quite humorous- it makes it seem like the story didnt end tragically after all.
Either way, this is a nice end. Plus, you could continue it later anyway-or even tie it in with your new story! ^ q ^ Good work!


eeveetron, December 21st, 2012, 8:36 am ( Reply )


@ice---tea: lol yeah i agree with your opinion and hehe, love to leave readers questioning after a somewhat abrupt last page xDD
and thanks a lot! i'll hope to actually finish the next story to the very end =_=; lolol


s_sabando, December 29th, 2012, 5:28 am ( Reply )


Where are the new pages?


eeveetron, January 6th, 2013, 10:15 am ( Reply )


@s_sabando: currently making a new comic right now, so it might be a while for it to come out x_x


Post A Comment